fredag, februari 15, 2013

Söndag i ateljén

Vad vore väl en söndag utan trevligt sällskap och något roligt att pyssla med? Jo betydligt tråkigare!
Har helgöppet i min ateljé och butikshörna igen nu på söndag mellan 10 och 14. Min plan är att jag ska färga garn som förhoppningsvis anländer utanför min dörr idag. Det är alltid spännande att få paket även när jag själv måste betala för innehållet! Och tänkte att kardmaskinen ska få gå för fullt, men det är ju inget som hindrar besök!
I köket finns det gott om plats för att sitta och spinna, sticka, slöjda med annat eller bara ta det lugnt en stund. Det kommer även finnas fika för en billig peng. Så kika förbi om du är sugen att se garnerna live i butiken eller om ni är några som vill komma iväg på några timmars slöjdretreat!
Förra söndagen kom bland annat Karin från Bjännberg, en av de många västerbottningar som är otroligt kreativ när det gäller skapande med ull. Hennes blogg hittar du här.

Inga kommentarer: